تداوم سفرهای غیربومی در مازندران قرمز و کرونایی/هراز بسته می شود

تداوم سفرهای غیربومی در مازندران قرمز و کرونایی/هراز بسته می شود

وضعیت بیماری کرونا در مازندران قرمز و این استان وارد پیک سوم کرونا شده است اما سفرهای غیرضروری و ورود خودروهایی با پلاک‌های غیربومی از مشکلات و گرفتاری‌هایی این استان به شمار می‌رود.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از عصر دیروز و دیشب در راه‌های ورودی استان شاهد افزایش تردد خودروهایی با پلاک‌های غیربومی بودیم، اظهار داشت: بخشی از خودروهای غیرمجاز اعمال قانون و برخی نیز اصلاح مسیر شدند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی در شهرهای استان تشدید می‌شود، افزود: این محدودیت‌ها در جاده‌های درون و برون شهری نیز ادامه دارد.

وی وضعیت ترافیک را در محورهای استان در حال حاضر عادی و روان بیان کرد و با اشاره به یخ زدگی برخی مناطق کوهستانی از رانندگان خواست در تردد از این مسیرها به مقررات توجه بیشتری داشته باشند.

وی همچنین اظهار داشت: محور هراز روزهای شنبه و یکشنبه از ساعت ۲۱ تا شش صبح و محور کندوان روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هفته آینده برای انجام عملیات راهداری از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر مسدود می‌شود.

درحالی حجم ترددهای خودروهای غیربومی در محورهای استان وجود دارد که قرنطینه شدن و تشدید اعمال محدودیت‌ها و جلوگیری از صدور برگه‌های تردد از خواسته اصلی مردم مازندران به شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

خروج مازندران از منطقه قرمز کرونایی

کرونا رنگ دو شهرستان مازندران را قرمز و نارنجی کرد

افزایش بیماران بستری کرونایی در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha